Mit kell tudni a HUNGEXPO-ról?
Hungexpo Zrt. Magyarország elismerten elsőszámú kiállításszervező cége, a francia GL Events csoport tagja. 50 éves tapasztalatával 1967 óta a hazai piac vezető szereplője.
A Hungexpo Zrt. tevékenysége két alappilléren áll. Egyrészt szakkiállítások és vásárok magas színvonalú szervezését végzi belföldön és külföldön. Kiterjedt nemzetközi kapcsolatrendszerével, képviselői hálózatával mind kiállítói, mind szakmai részről arra törekszik, hogy Közép-Kelet Európa meghatározó kiállítás-szervezőjévé váljon. A saját szervezésű szakmai és nagyközönség kiállítások alatt, mind a kiállítók akvirálását, a marketing kommunikációt, a média megjelenéseket, a közönséggel való kapcsolattartást, műszaki-technikai feltételek biztosítását, illetve a rendezvény lebonyolítását és az ehhez kapcsolódó utómunkálatokat is a cég kollégái végzik.
A Hungexpo Zrt. másik kiemelkedő üzletága a Budapesti Vásárközpont - mint kiállítási és konferencia helyszín - kereskedelmi célú értékesítése. A HUNGEXPO kiváló helyszín tudományos konferenciák, kongresszusok és más nagyszabású nemzetközi rendezvények lebonyolítására, amelyek lehetnek akár kulturális, sport, politikai, valamint üzleti események is. Ezek az úgynevezett vendégrendezvények, amelyek számára a HUNGEXPO a megfelelő helyszínt biztosítja, illetve a szervező cég igényei szerint egyéb szolgáltatásokat is nyújt. Ezen a területen kiemelkedő fontosságú a széles nemzetközi kapcsolatrendszer kialakítása, fenntartása, a kiváló angol nyelvű kommunikáció, illetve a protokoll szabályok betartása.
A GL events számokban
A HUNGEXPO számokban
A vállalat felépítése
Videó a nagyközönség kiállításainkról
Videó a szakkiállításainkról
Ilyenek vagyunk a munkán kívül
marketinges csapatépítő
marketinges csapatépítő
marketinges csapatépítő
marketinges csapatépítő
marketinges csapatépítő
Cipősdoboz akció
Cipősdoboz akció
Jótékonysági ügyfélparti a Vendégrendezvények üzletág szervezésében
Jótékonysági ügyfélparti a Vendégrendezvények üzletág szervezésében
Jótékonysági ügyfélparti a Vendégrendezvények üzletág szervezésében
Jótékonysági ügyfélparti a Vendégrendezvények üzletág szervezésében
Mit kínálunk?
Mi a kiválasztás menete?
Minden esetben átnézzük a beérkezett önéletrajzokat, majd telefonos interjú keretében előszűrjük a jelentkezőket. A kiválasztott jelölteket ezután egy személyes interjú keretében hallgatjuk meg. Itt lehetősége nyílik a leendő munkavállalónak, hogy közelebbről megismerje az irodánkat, a cég dolgozóit és feltegye a kérdéseit. Ez után pozíciótól függően próbafeladatra vagy további körre kerülhet sor.
Képek a helyszínről
Megközelítés
Címünk: Budapest X. kerület, Albertirsai út 10. K épület
Jövő évi kiállításaink
IDE kattintva letölthető a jövő évi programfüzet.
NYITOTT POZÍCIÓK